Urejena zbirka relevantnih člankov in komentarjev
-
Besedilo dokumenta je v dodelavi.....
-
Uvod k člankom in komentarjem
-
Homo Nebulozis spoznava simbole, smerokaze in etikete. Etiketam dajejo vsebinsko opredeljenost naša individualna zavest, znanje in percepcija. Vse kar zavest uporablja lahko etiketiramo za inštrument, ali vozilo zavesti. Sem spadajo tudi fizična telesa. Ta sredstva zavesti pa so tudi njena kreacija. Tako naprimer zavesti inženirjev, tehnikov in 'samokolničarjev' ob uporabi svojih teles lahko postavijo proizvodnjo samokolnic (karjol) ter vodijo in izvajajo proizvodni proces. Kasneje to lahko nadomesti umetna inteligenca robotov. Dan je primer samokolnic, ker je tako etiketo uporabil pisec brez znanja o simbolizmu in vsebini etiket z namenom smešenja uveljavljenih ezoteričnih vsporednic. A osmešil je sebe in svoje surogat duhovne konstrukte, kot je razvidno iz komentarjev v nadaljevanju.
Budno sanjanje domnevno ni sposobno izdelati fizične 'kariole', torej samo sebe. Podzavest ima vlogo skladišča informacij preteklih dogodkov. Podpovprečen ezoterik razume simbol vozila in ustrezno interpretira etiketo. Nadpovprečno zavožen 'kariolar' je izven svojih črnobelih konstruktov popolnoma nebogljen. Budno zadrogirani sanjalec se druži v kevdru / podstrešju svoje podzavesti z arhiviranimi entitetami teme in iz stare šare sestavlja sanjske konstrukte. Kariola je nerazumna, ker zaradi hudo pomanjkljivega vsebinskega nabora etiket ne razume nobenih simbolov budne zavesti. To nadomešča z ofline kevder konstrukti. Kariola v svojem zaprašenem kevdru / podstrešju ne ustvarja novih realnosti življenja pač pa preklada odsluženo ropotijo.
-
Zakaj nas bog tako sovraži?
http://www.pozitivke.net/article.php/20200621115544621
komentar1:
Zakaj eni tako zelo sovražijo kreativnost
Ljudje se k mitom in legendam zatekajo zaradi pomanjkanja znanja, razumevanja, izkušenj. Upoštevanje načel kvantne fizike po Max Plancku surogat duhovneži nadomestijo bodisi z antičnimi, bodisi z newage miti in legendami o 'karmičarjih'. Je pa dejstvo, da preproste pravljice, kot so naprimer te o 'karmičarskih živalskih vladarjih vesolja' praviloma dobro 'vžgejo', sploh pri tv verujoči populaciji. Ampak saj nas ne bo konec, če smo poleg medijskih pravljic obdarjeni še s takimi. Morda imajo celo isti dobro plačan izvor. Upoštevaje Max Planckovo Božansko matrico in Heisenberga, da o Harameinu sploh ne govorimo je kreatorski princip zavesti znanstveno dokazan in utemeljen. In Kreatorja se nista sramovala niti Tesla ter Einstein. Običajna materialistična stopnja zavedanja si ne predstavlja zavesti v vsem obstoječem, temveč samo v svojih neobstoječih konstruktih. Sočasnost v praktičnem življenju 'karmičarjev' pa je možna samo pri Čuku Noriću, ki napove svoje rojstvo predno se pojavi na planetu njegova mama. .....očeta pa si določi šele po svojem manualnem spočetju..... Brezčasnost sočasnosti vsega je najbrž možna v Stvarnikovi zavesti, ne pa tudi v 'karmičarjevi'. Brez ene skupne zavesti posamezne individualne zavesti ne bi bile koordinirane. One so kreativni deli Enega Kreatorja. Drugače povedano brez Ene zavesti je možen samo kaos. V tem primeru je še vedno boljša karma kot pa večni kaotični neobstoj, oziroma večna smrt. Ampak sadovi uma in srca zorijo počasi in včasih jih prej preraste ter zaduši 'karmičarski' plevel.....Je pa dokaj škodljivo za posameznika, ki nerazumevanje celote vstrajno nadomešča z vero v obsesivne osebne konstrukte. O mitih in legendah bi bila možna tudi globja debata, seveda ob ustrezno izobraženem in razgledanem sogovorniku. Za plitko zašolane pa so samo preprosti enopomenski stavki, pojmi, besede, če kaj takega sploh obstaja..... In je 'pokladanje biserov svinjam' tudi govoriti o simbolizmu in o neizrekljivem v kontekstu legend, mitov, bajk.
-
komentar2:
Simboli zavestnih stanj
-
Nižja zavestna stanja psihe so relativno dobro karakterizirana v psihologiji, vendar nikakor ne z neposrednimi opisi, ker to ni mogoče drugače kot z nekimi etiketami. Tem so dodane karakteristike, ki so spet opisane posredno z opaženimi zunanjimi in notranjimi stanji psihe. Tako pridemo do pojmov, kot so naprimer vesel, žalosten, zbran, moten, inteligenten, omejen, obsesiven, idealist, materialist, itd..
-
Nekatere etikete opisujejo preprosta psihološka stanja zavesti, ki se spreminjajo, nekatere pa veljajo za bolj stalno lastnost osebe. Za višja, ali globja, ali razširjena stanja zavesti psihologija nima ustreznih popisov, jih je pa praktično tudi nemogoče enoumno opisati.
-
In tako pridemo tudi do subjektivno opredeljenega stanja zavesti, ki ga posameznik lahko doživi morda kot odrešujočo spremembo svojega celokupnega stanja. Recimo, da stanju pripišemo etiketo 'Jezus Kristus', ali pa Budha, Alah, Manitu, itd. Etiketa, religija, miti, legende, bajke so čisto nepomembni, pač pa doživetje samo. Prava duhovnost vodi k doživetju in spoznavanju tovrstnih višjih, ali globjih zavestnih stanj.
-
Taka praksa širi našo zavest. In sestavni del tako definirane duhovnosti so smerokazi, ali simboli. K tem pa lahko prištejemo tudi legende, bajke, mite, itd. Duhovnost je spet samo etiketa, ki označuje ukvarjanje z globjimi, razširjenimi, višjimi stanji zavesti. A to je vse subjektivno. Subjektivno zavestna pa je tudi kvantna fizika. Ezoterika in kvantna fizika si podajata roko pri vprašanju ključne vloge zavesti. Zavest je Kreator !
-
V kvantni fiziki je zavest osnova vsega obstoječega, torej ima tudi kreativne lastnosti. Obenem pa je stanje zavesti določeno tudi z percepcijo in s spoznanjem. In v končnem spoznanju ni ničesar izven zavesti. V kolikor spremenimo zavestno stanje smo spremenili celotno svoje stanje. Osvoboditev (odrešitev) gre preko razvoja zavesti, ne pa preko konstrukt modelov. A tudi ti imajo kreativni nenormiran potencial.
-
Mimo psihološke interpretacije zavesti obstajajo tudi drugačne analogije. Z Astronomom sva v preteklih forumskih debatah oblikovala ponazoritev stanja zavesti z anteno. Potrditev tega 'arhetipa' pa sem dobil neodvisno tudi od ene budne sanjalke. Tudi budno sanjanje je specifično stanje zavesti, kjer je aktiven naš mentalni 'kevder', ali 'podstrešna shramba'. In to je lahko tudi kanal do informacij, ki sicer niso dostopne.
-
Antena sprejema in oddaja signale. Njeno vibracijsko stanje je določeno z lastnim 'izvorom' in z signali vseh ostalih anten. Tako je tudi z zavestnim stanjem posameznika, ki je v interakciji z vsemi ostalimi zavestmi. Tehnika uglaševanja antene je analogna tehniki našega 'psihomentalnoduhovnega' uglaševanja.
-
Prisotnost signalov še ne pomeni, da so opaženi, ali po analogiji, da se zavedamo česarkoli. Dr. Grabovoj govori o strukturizaciji zavesti. Lahko jo razvijemo z usmerjeno koncentracijo zavesti. Kako 'opazimo' svoja zavestna stanja ? Z možgani rečejo 'fizikalci', ki jih itak nimajo kaj dosti.....( funkcionalno razvite).
-
Sam ne znam odgovoriti na gornje vprašanje. Znam pa ponazoriti kako opazimo antensko stanje signalov. EM antenski signal priklopimo na osciloskop in opazujemo stanje antene bodisi v časovnem prostoru kot sinusno krivuljo, ali pa kot spektralni diagram v frekvenčnem prostoru.
-
Govoriti o zavesti brez razumevanja in upoštevanja njenih kreativnih potencialov je podobno, kot če pek ne bi znal zakuriti peči za peko kruha, ali celo sploh ne bi vedel čemu peč služi.
-
komentar3:
Izvor mitov, bajk in legend
-
V kolikor bi psihologija obvladala zavest kako drugače kot z etiketami bi ne iskala poti do psihomentalne higijene tudi v starodavnih ezoteričnih izročilih, ki poznajo prakso za spreminjanje stanj zavesti k čisti zavesti. In temu danes v Sloveniji dajemo etiketo čuječnost.
-
-
Vsekakor pozdravljam to prakso. Tudi čista zavest je etiketa, ki ni enostavno opisljiva. Še manj so opisljiva kompleksna globoka katarzična duševno - duhovna stanja. Ampak ker jih ne moremo slikati in izmeriti v 3d prostoru fizikalcev iz Newtonove paradigme, ali2d prostoru pravljičarjev, še ne pomeni, da ne obstajajo.
-
Postavlja se vprašanje kako jih opisati in kako usmeriti zavest k takim stanjem. Eden od odgovorov je dan točno v naslovu. Ali pa se vprašajmo takole. Ali so civilizacije ustvarjale mite, bajke in legende zaradi dolgčasa in brezposelosti ljudi, morda se je zblojencem kaj takega sanjalo, morda zaradi bujne fantazije in posledičnih obsesivnih konstruktov ?. Odgovor je nikalen. Zakaj torej ?
-
Vedno so obstajala stanja, doživetja in dogodki, ki jih ni bilo možno opisati drugače, kot skozi simbolizem bajk, mitov, legend. Spreminjal se je le arzenal uporabljenih simbolov, analogij, predstav. Tudi danes uporabljamo etikete, le da so te morda drugače afirmirane. Etikete 'kvantna fizika', 'ezoterika', 'psihologija' so relativno afirmirane skoraj za večino razen za 'peke', ki pečejo virtualni kruh v svojih psihomentalnih 'konstrukt' pečicah.
-
Sedaj pa o poti k spremenjenim stanjem. Za ene je to droga, alkohol in fiksne ideje, za druge ezoterična praksa, za tretje preko mitov, bajk, legend. Zavest je fluidna in zavzame stanje, na katero se koncentriramo posredno preko kažipotov. Ti so lahko skriti v bajkah, mitih, legendah. Res pa je, da obstajajo tudi sodobnejše tehnologije. Omenil bi dr. Grabovoja in njegove tehnologije. Vendar on ne zanika sporočilnosti afirmiranih etiket.
-
Še vedno nismo rešili vprašanje popisa za določene 'etikete'. Obstajajo etikete z Učenji o Univerzalnih zakonih Narave, z obsežno razdelanimi in globokimi sporočili, a ta niso za 2d bitja površinske profane zavesti. Bistvo Narave je Njena Zavest in kompleksnost njenih večdimenzionalnih stanj. Brez prisotne zavesti cel Svet kolabira v neobstajanje.
-
Korenita poštenost
http://www.pozitivke.net/article.php/20200627225135322
-
Ali veste, da ste vi le božja karjola?
http://www.pozitivke.net/article.php/20200627140257302
-
komentiram
-
Bogologija vs karmologija
V svoji 2 D percepciji sta obe naslovni in tudi vse ostale njim podobne 'verologije' dislektično retardirane in muslauf zaciklane. Do teozofije niti še nismo prišli. A pri teozofiji so imeli pomembno vlogo psihologi. Kirkegard je bil dokazano 'bolan' zaradi svoje 'krščanologije', kar ga je izstrelilo med vodilne krščanske teologe. Podobno so na političnem področju nekateri novinarji bili nagrajeni za dobro uprizarjane (naročene) laži - Videmšek 'je nakladal' npr. o Siriji in še marsičem drugem iz svojega fotelja. Je pa težko na razdaljo oceniti ali je nekdo plačan lažnivec, ali samo brezumno zaciklan v svoja konstrukt prepričanja. Tisto kar loči gnozo od obsesivne verologije je neodvisen notranji uvid, za razliko od rigidne zunanje inducirane dogme. Dogmo je prepovedano preverjati, gnoza je vedno na prepihu. Logika in modrost sta tudi zelo različni kvaliteti. Logija vs zofija vs gnoza,
-
Ps - Svobodna volja
-
svobodna volja + neumnost = slaba karma
svobodna volja + modrost = dobra karma
prostovoljno služenje popolnosti = osvoboditev
vsekakor je v verološki karmologiji enost sestavljena iz nesvobodnih karjol
taka percepcija je odraz svobodne volje + ?
karjola se pač odreka svoji partikularni svobodni volji, ker hoče absolutno svobodo - 'snete skire'
morda množica snetih skir niti ne bi bila popoln kaos.......
verološka enost je popolna množica vseh snetih skir
ha, ha, ha
-
Vozila ter glasbeni inštrumenti
-
Spodobi se in pravično je pojasniti kakšna relacija je med vožnjo karijole in posluhom, čeprav ni nobene. Vendar je karijola legendarno vozilo 2D logičnega uma. Logični um podpovprečne inteligence ob podpori avtonomne HW telesne inteligence zadostuje za upravljanje z legendarnim vozilom. Pri tem je tudi telo vozilo, ki ga karjolarji uporablajo za hranjenje, izločanje, vožnjo karjole in kar je podobnih avtonomij.
-
Vendar sposobnost upravljanja karjole ne zadostuje za igranje na nek inštrument. Tu je koristen posluh in znanje o notah ter urjenje - razvoj psihofizične kombinacije vozil. Vsaka podobnost med posluhom ter gnozo je zgolj nezlonamerna slučajnost. Za karijolarje pa je sledeče besedilo že smešno, nekateri (tisti brez smisla za šalo) bi ga utegnili celo obsoditi kot mitsko in bajeslovno manipulacijo karjolskih množic. Z glasbo ne pripelješ materiala, pač pa drugo stanje človeka. A kariolar pozna samo 2 stanji - poln ali prazen kup.
-
Sedaj preidemo na mentalno - duhovno kreirana vozila. Starodavna znanja govorijo o vozilu Merkaba. Uporabnik in kreator takega vozila mora biti izjemno usposobljen pilot ki obvlada transčasovna in transprostorska potovanja, a tudi njegovo duhovno srce mora biti veliko več od črpalke za kri. Usposabljanje pa utegne trajati celo veliko zaporednih zavestnih življenj.
-
Obstajajo tudi pričevalci, ki so imeli in imajo stike z višje razvitimi civilizacijami. Predstavniki takih ras kreirajo duhovno - mentalna vesoljska plovila na osnovi timske kreativne zavesti. Seveda taka pričevanja niso aktualna za osebke, katerih izkušnje obsegajo samo stike z kariolami.
-
Ali lahko človek igra inštrument samo po notah, torej mehansko z uporabo logičnega uma? To je zanimivo vprašanje ki implicira surogat duhovnost in pripadajočo bogologijo. Nič ni nemogoče. S tem v zvezi imam zanimivo izkušnjo poslušanja kako je igral harmoniko sošolec iz srednje šole.
-
Dotični je igral prvo harmoniko v znani folklorni skupini in nekoč me povabi na poslušanje njegovega igranja domov. Seveda je bila tehnika igranja odlična, ampak me je začudila izjava, da nima posluha in da igra izključno po notah, ali po spominu. Možno, da sem kaj narobe razumel, ali pa se je šalil....
-
Mnogo bolj običajna je improvizacija brez not. Naprimer še nikoli nisem videl, ali slišal orgličarje igrati po notah. Ob inštrumentih ter izvajalcih pa je treba omeniti še orkestralno glasbo, ki je tudi prispodoba za nekaj kar sodobni vrtični kariolarji ne razumejo. So pa 'delo na akord' razumeli udarniški kariolarji.
-
Ja, kariola je legenda okoli katere se lahko spletajo mnoge 'mitske bajke' z pravljičarskimi karmičarji.
-
V meni je bilo 567 ljudi z drugih planetov
http://www.pozitivke.net/article.php/20200705173107579
-
komentar
Gledališče
Gledališče je dobra prispodoba Življenja, kjer smo vsi igralci in gledalci, Obstaja kultivirana publika in dobri igralci, pa tudi dogajanje podobno kaotični kakofoniji. Kje je razlika ?
Življenske vloge in pravila igre
-
Ljudožrc v gledališču bi morda skočil na oder in požrl kakega igralca, primitivec smatra gledališče in drugo umetnost za nepotrebno navlako in potrato. Večina gledalcev in igralcev se nehote poistoveti z vlogami na odru (življenja). Dober igralec zavestno in dobro odigra svojo vlogo, predvsem pa ne pozabi, da on ni vloga temveč igralec.
-
Zato se skira pritožuje ker jo nekdo zlorablja za sekanje drv in v skrajnem primeru se ji uspe sneti z ročaja ter pridobiti absolutno 'kreativno' svobodo snete skire. Kariola negoduje da jo nekdo zlorablja za pridobivanje izkušenj pri prevažanju stare krame po kevdru in / ali podstrešju podzavesti sem ter tja. To je pravljičarska interpretacija Max Planckove kvantne teorije kreativne zavesti. Seveda sneta skira in kariola v kevdru nimata kreativne zavesti, sta pa (uporabna ?) kreacija zavesti. Katere zavesti ? Zavesti enosti Enega (etiketiram abstraktno).
-
In preidemo spet k igralcem in 'glodalcem'. Igralec ima svojo nižjo individualizirano zavest z relativno, a omejeno svobodno voljo (da ne bi prišlo do množične destrukcije s strani snetih skir). Dober igralec dobiva boljše vloge in se razvija tudi skoznje. Poleg svobodnovoljne nižje zavesti ima vsak igralec še podzavest in nadzavest. Podzavest lahko služi tudi za vloge v (budnem) sanjanju in še za marsikaj drugega. Ampak njena vloga je predvsem arhivsko podatkovna. Tu ne bom širil teme na problematiko 'virtualne' resničnosti, s katero se vsi srečujemo še kje drugje kot samo v sanjah. Prav tako ne bi na tem mestu o možnih negativnih učinkih napačnih in omejujočih prepričanj, ki nas onesrečujejo iz podzavesti in kakšna zavestna orodja so na voljo za obvladanje.
-
Nadzavest, ali naš individualiziran višji jaz je nadzornik in ocenjevalec početja 'igralca na odru'. Ta zavest je del ene zavesti Enega, včasih ji pripisujemo psihološko vlogo 'vesti'. Nobene potrebe nima, da bi si prisvajala izkušnje 'zavesti igralca'. Te izkušnje so vse zapisane v kevdru podzavesti, a vprašanje je kako jih naprimer interpretira budno sanjajoča 'kariola'.....Tudi 'sneti skiri' ne pripomorejo do zavestnega razvoja.....Vsem zavestnim in šolanim 'igralcem' pa so te izkušnje na voljo v njihovih podzavestnih podstrešno - kletnih skladiščih podatkov.
Inception (film), opis filmske zgodbe
-
Ne spodobi se in ni pravično, da igralec, ki zavesti še ne zmore pripisati ključne kreativne vloge vsega stvarstva, pridiga o čisti zavesti. Domnevam da med take 'igralce' spada celo mnogo psihologov in psihiatrov, čeravno hvalevredno propagirajo v Sloveniji razvoj čiste zavesti pod etiketo 'čuječnost'. Pragmatično gledano pa ni dobrega gledališča brez pestrega nabora igralcev in vlog....... 'Cule' je dobro ponazoril poprečno publiko ter igralski kader, ko je rekel: 'Rad imam gledališče, a ne v svoji hiši.' In kdo pravi, da bi moralo biti 'gledališče' pravljično puritansko in zakaj ne bi manifestiralo ter odražalo popolnost, absolutnost Vsega kar je ? V katerih scenarijih bomo sami nastopali pa je odvisno tudi od nas, to se pravi od širine in strukturizacije naše zavesti, od razvoja naše zavesti.
-
Notranja tišina
http://www.pozitivke.net/article.php/Notranja-Tisina-Ego-Cut-Organi-Inteligen
-
-