Kakšne vrednote in tehnologije vladajo v našem vzgojno - izobraževalnem sistemu ?
-
-----------------------------
Enačba človeka
Odlična enačba Al-Kavarzimija (očeta algebre)!
Vprašali so očeta algebre, kaj je človek, slednji pa je skromno odgovoril:
Če je človek pošten in moralen, torej = 1
Če je šarmanten, mu dodamo ničlo, torej = 10
Če je bogat, mu dodamo še eno ničlo, torej = 100
Če je plemenitega rodu, mu dodamo še eno ničlo, torej = 1000
Če pri tem človeku odvzamemo število 1 (etiko, moralo), ostanejo samo ničle, torej je brez vrednosti.
---------------------------------------------
Gržanova misel o sočutju
Drug drugemu smo blizu, ker podobno čutimo, delimo ista izkustva. Nič nas ne zbliža tako močno kot skupne stiske. Sicer smo lahko razumevajoči, a ne sočuteči in to za medsebojno podporo ne zadostuje. Sočutenje pa okrepi odnos in nas razbremeni teže. Celo v matematiki velja, da minus in minus dasta plus – napredek; kombinacija minusa in plusa pa vedno minus.
Ko ti ljudje rečejo: "Saj te razumem..." , razumeš, če sam izkusiš.
OP Y: Tole bi moralo dati misliti. Nekako izkustveno vem, da se vse spremeni ob sočutju, ampak ta matematični argument da piko na i. Dobro in lepo povedano. Večina žal niti do stopnje 'saj te razumem' ne pride, kaj šele do sočutja.
-----------------------------------------------
K zgornjemu bi najprej dodal mnenja iz revij Jana in Onaplus, ki se dotikajo naslovne teme posta in potem še mnenje svetovno znanega psihologa pokojnega dr. Antona Trstenjaka o delu in učenju.
V Onaplus 6/7 - 23 sta dr. Leonida Zalokar in dr. Andreja Perko kritični do vzgojnih vrednot domačega okolja in do ravnanja inštitucij.
V Onaplus 10 -23 je terapevtka in svetovalka Neli Rep jasna v ugotovitvi, da je osnovna šola zaostala v pogledu harmonične vključitve 'drugačnih' v svoj sistem. Citirana izjava njenega sina je zelo povedna za ljudi ki berejo s srcem in dušo.
Zelo poučna so znanstvena dela dr. Antona Trstenjaka s področja psihologije dela. Bil pa je tudi vizionar, kot se to ispričuje v knjigi 'Človek bitje' prihodnosti. Iz njegove izjemno poučne in vsebinsko uporabne knjige 'Psihologija dela in organizacije' bi po spominu iz branja pred desetletji dodal napotek dr. Trstenjaka za delo in učenje spodaj. Knjigo priporočam vsakemu, ki želi izboljšave in napredek v naslovnem področju.
>>>>> Človek bi moral delati igraje in ustvarjalno s posnemanjem otroške igre. Po mojem mnenju to tembolj velja za šolo. A kje je naša realnost ? Odločevalci človeštvu poskušajo vzeti prihodnost na najbolj podle kriminalne načine. Začne se v vrtcih in osnovni šoli. <<<<<<
Indoktrinirani rdeči neoliberalni fašisti iz vrst kadrov izobraževalnega sistema se bodo spotaknili ob duhovniški status dr. Trstenjaka. A v njihove opranoglave možgane naj si zabeležijo, da je dobil v komunistični Titoslaviji prestižne nagrade za svoje znanstveno delovanje na področju psihologije.
Dodam pa še svoje neposredno izkustvo iz pogovora z dr. Trstenjakom na nekem njegovem davnem seminarju pred desetletji. Omenil sem mu negativen psihološki vpliv Kirkegardove literature, ki je bil svoje dni 'maziljeni' rkc teolog. Dr. Trstenjak mi je brez razmisleka odmahnil z roko in pojasnil, da je bil Kirkegard 'bolan' človek. Torej je tudi pisanje bolano.
A naši današnji vsakršni odločevalci se zdi, da namesto humanim in znanstvenim imperativom sledijo raje Gretinemu okoljskemu populizmu in silni teoriji spolov, kar je vse navdahnjeno in sponzorirano s strani svetovne satanistične elite (SS kajne) in lokalnih neoliberalnih fašistoidnih pudljev - plačancev.
-
-