Disciplina psihomentalnega samonadzora, usmerjanja in kontrole za efektivnost vseh aktivnosti.
-
Naš vzgojno izobraževalni sistem je milo rečeno pralnica možganov po meri neoliberalne oblasti. Na splošno ne nauči mladine nujno potrebnih osnovnih spretnosti za življenje. Sem spada tudi znanje kako se uspešno učiti, kako biti na splošno učinkovit v raznih aktivnostih in še veliko drugega. Režimska doktrina to opravičuje s prelaganjem vzgoje na starše.
Izkaže se, da niti visokošolsko izobraženi starši niso kos tovrstnim 'vzgojnim' zahtevam za lastne otroke. A glede na nekatere grenke izkušnje bi rekel, da na žalost to velja tudi za premnoge učitelje. Važno pa se zdi temu režimu privzgojiti zmedenim otrokom izmišljotino o 'stopetsto' različnih spolih po lgbtp zblojeni ideologiji satanizma. O navrženih provokacijah bom nekaj napisal po predstavitvi bistva tega posta.
V nadaljevanju bo prikazan link do obsežnih napotkov kako se izogniti napakam pri delu in učenju z namenom zagotavljanja učinkovitosti procesa. O tem nisem slišal ničesar ne v srednji šoli, ne na fakulteti, osnovne šole pa se niti ne spomnim več. Osnovne zakonitosti memoriranja sem si tako postregel v strokovni literaturi, da bi lahko opravil po količini znanja zahtevne izpite.
Psihomentalne usmeritve za efektivno aktivnost
Linkano besedilo bo v prihodnje še dopolnjeno in razširjeno z namenom, da bi zajemalo vse relevantne vidike učinkovitega dela in učenja. Napotki so povezano znanje raznih področij, ki so na portalu razdeljena na kategorije. Jedro znanja pa izvira iz Psihomentalne kibernetike in iz Učenja dr. Grabovoja. Zadnje je predstavljeno v postu Podpora izobraževalni dejavnosti. Tu se posvečam specifičnim oviram efektivnosti.
V nadaljevanju podajam nekaj konkretnih argumentov uvodoma navržene kritike. Ti se implicitno navezujejo tudi na vsebino priporočil za efektivno delo in učenje. Bistvo mojega kritičnega sporočila je to, da osnovnošolski sistem ni sposoben prepoznati in podpreti učencev z motnjo v osebnem razvoju. Praviloma jih stigmatizira in onemogoči predvsem zaradi neprilagojene drugačnosti.
A nekateri srečneži, ki jih poznam osebno so se uspeli sami prebiti skozi nehumano šolsko sito in so nadpoprečno uspešni v življenju. To je izhodišče mojega zavračanja bednosti, ki jo predstavlja režimska šola. In to trdim popolnoma neideološko in nepolitično, pač pa s stališča humanosti in splošnih perspektiv družbene dekadence, ki smo ji priča na celotnem področju kolektivnega zahoda.
Šola ni sposobna prepoznati okm in adhd motenih otrok, še manj pa njihovi starši. Še slabše se godi avtističnim otrokom, čeravno obstaja popolna rešitev zanje, a ne v orto medicini. Zato jim šola ne nudi potrebne opore, razumevanja, tolerance in mnogim med njimi je posledično onemogočeno nadaljne šolanje, razvoj in uspešnost v življenju. Je to zaostalost režima, nehumanost, ali kaj tretjega ?
Imel sem sošolca v srednji šoli, ki je ponavljal razred v osnovni šoli. V srednji šoli je imel podporo skupnega učenja z enim od uspešnejših dijakov v razredu. Potem je končal fakulteto in kasneje postal vodja nagrajene raziskovalne skupine. Ali pa prijateljeva zgodba v nadaljevanju... V srednji šoli so zelo 'strokovno' ugotovili, da je len in ga vrgli na popravcih drugega letnika. Šel je za veliko let delat v proizvodnjo.
Potem je ugotovil, da bi s 'pildkom' imel lažje delo za boljšo plačo. V zreli odrasli dobi je potem končal srednjo šolo, potem pa še 2 različni zahtevni fakulteti. Oba omenjena sta posebneža za katera komunistična režimska pralnica možganov ni imela posluha, ker nista bila konformna z režimskimi standardi šolanja. Podoben je neoliberalni režim. Sedaj bi morala biti prilagojena še na lgbtp zablodo.
Lahko bi omenil še enega srednješolskega kolega, ki je edini imel v 1 prvem letniku oceno 4 iz fizike, v 4 letniku pa popravca in domnevam tudi posledični padec samozavesti. Pralnica možganov je uspešna v produkciji zašolanih kadrov brez lastnega kritičnega razmisleka, prav možno pa tudi brez etične in moralne odgovornosti. O tem priča ravnanje večine medicinskega kadra v pretekli cepilno - genocidni kovid epizodi.
Anankastik, ki ga omenjam preko linka in ga podpiram v kognitivnem razvoju ima kar nekaj nadpoprečno razvitih sposobnosti od dobre avtorefleksije, natančnosti, volje in energije za delo do izjemne detajliranosti in potrpežljivosti pri posredovanju svojega znanja v razlagah in ponavljanju informacij. Žal zaradi nekaterih primanjklajev ni končal srednje šole, a v tem primeru za neuspeh ne krivim njegovih profesorjev.
-
-