top of page
  • Writer's pictureYoda

In memoriam dr. Dušan Repovš 1928-2022

Updated: Jan 4, 2023

-

-

Dragi Dušan

Skupaj smo vadili Jogo po sistemu dr. Emila Kušca. Bil si odprt za alternativo, ezoteriko in upošteval zdravstvene nasvete ter ponujeno pomoč dr. Emila Kušca kljub tvoji dr. tituli iz medicine. Kasneje sem te spoznal za materialno skromnega ter dobrohotnega človeka. Zaradi vsega tega sem te spoštoval in cenil.

Z ženo sta bila simpatičen par in postali smo osebni prijatelji. Bil si skromen in človeški, ostal pa si neomajen pri vprašanju cepljenja in hujšanja. V najini zadnji komunikaciji nisem pritegnil tvojemu revoltu ob posthumni pomilostitvi Rupnika. Obžalujem nastalo nesoglasje. Bila je moja 'diplomatska' napaka.

Morda si mislil, da sem pozabil na trpljenje svoje matere v nacističnem koncentracijskem taborišču in očetovo preživetje zimskega pohoda 14 divizije na Menini planini. In morda si mi to zameril, ker si prekinil stike. Ne, nisem postal simpatizer kvizlingov, bila je moja naivna idealistična toleranca do izdajstva.

Moj odziv glede Rupnika je izhajal tudi iz revolta do levoliberalnih oblastnikov. Vedel sem, da so globalistični plačanci, hlapci in petokolonaši, kot večji del vse zahodne elite ne glede na barvo partije, ali režima. To se danes nedvoumno kaže v enoumni podpori zahodnega sveta ukronacifašističnemu režimu.

In dragi Dušan danes vem, da z zločinskim rasizmom, fašizmom in nacizmom ni kompromisov. Cenil si rusko šolo...Jaz pa podpiram Rusijo v njeni borbi za zaščito etničnih Rusov v Ukrajini in za padec marionetnega režima, ki ga kontrolirajo najhujši sovražniki človeštva in genocidni globalistični kriminalci.

Ob tej priliki izrekam iskreno sožalje ženi Biserki Mariji.

Ljubljana, 03.01. 2023

-


PS


Ne nisem pozabil kdo je zmagal in bo še enkrat porazil zločince in njihove izdajalske hlapce.

-

-

Recent Posts

See All

In memoriam Milan Joras

- Šokirala in pretresla me je novica o Milanovi smrti. Bil je zanimiv, pogumen in široko razgledan človek, ki je vedno lahko postregel s kakšno novo zanimivostjo. Z Milanom sva bila strokovna sodelavc

In memoriam JERNEJ MENART

- Bili smo sošolci Vegova Š4C, bila sva prijatelja in bil sem ti poročna priča. Kasneje so se najina pota razšla iz nesmiselnih razlogov, ampak ostajajo neizbrisni pozitivni spomini iz šolskega in pri

bottom of page