top of page
  • Writer's pictureYoda

Entitete - antene

-

Vse entitete lahko prevedemo na tehnično predstavitev s sevajočimi antenami. Tako je tudi človek antena, ki seva, oddaja in sprejema. Tako si lahko predstavljamo energijske in miselne vplive entitet v prostoru. Skozi to univerzalno analogijo je možno pojasnit zakaj mi LED plafonjera utripa in ugasne, ko se po prostoru nad plafonjero 'plazi' eden od gornjih sosedov.


V bistvu je pri iskanju vzroka vseeno ali gre za entitete, ki jih ima eden od gornjih sosedov, ali pa morda za motečo sevajočo energijo, oziroma statično EM polje bioentitete. In tudi ni pomembno če je sevajoča bioantena čipirana po cepljenju, ali pa gre za neko obliko samovspostavljene grafenske antene.

V mlajših letih nisem bil kovidno cepljen, morda kako drugače. Toda tiste čase med 15 in 45 letom približno so mi v sobi serijsko pokale navadne žarnice, ugašale cestne svetilke ob mojem mimohodu in nehote sem nekoč v zaporedju 'ugasnil' vse cestne svetilke v kratki bežigrajski ulici domnevno zaradi močne psihične disharmoničnosti. Ne vem niti, če v to kategorijo psihokinetičnih fenomenov spada nočno pokanje v prostoru, škripanje omar in podobno. Eno svojih larv sem videl v sanjah, ko mi je izničila ritual zaobljube. Drugo larvo podobno prvi sem videl podnevi pri sosedu, prijatelju vinske kapljice, ki je tedaj že imel raka, a tega še nisem vedel. Domnevnega demona sem videl kot dodano - spremenjeno visualno podobo svojega nekdanjega privat zobozdravnika.


Ampak sedaj imamo univerzalno predstavo o teh pojavih na osnovi pojasnil z antensko analogijo. Vse manifestno je energija in valovanje, vključno s 'statičnimi polji', ki imajo za podlago v ozadju prav tako energijsko valovanje. A ne navlečite si nase in ne hodite v bližino močnih anten, kot so demoni in razvite - dobro nahranjene larve. Prav nič drugače ni z izvori tehničnega sevanja, umetne inteligence in drugih škodljivih energij, ali vplivov.

Obsežnejše in detalnejše interdisciplinarne analogije sem zbral in zapisal v linkanih besedilih spodaj. Jedrnato bistvo je v besedilu preko drugega linka, ki pa je del precej obsežnejše zbirke po prvem linku. Tukajšnje besedilo pa nisem 'videl' v drugih obstoječih forumskih in blogovskih kategorijah zato je pristalo v mixshow kategoriji Yodin resničnostni show. Iz zgodovinskih razlogov tudi na mojem portalu še vedno precej dominira 'kaubojščina' zato tak naslov uvrstitvenega bloga.



-

-

Recent Posts

See All

Anus larve

Kdaj, zakaj, zakaj ne in iz katerega anusa prilezejo 'anus ličinke', ki pohabijo neodvisne novinarje ? Lokalna specifika liberal-levakov pod kontrolo satan-globalistov - Larva v naslovu je lahko sopom

Daritev Satanove hostije in templji v Zokiblani

Hudičeva setev in žetev Urejena in lepo označena je nova romarska pot k Satanovemu svetišču s hostijo blagoslovljenih in stigmatiziranih vernikov kolektivnega zahoda sredi Zokiland Ljubljane. Šerif Ja

Yodin tehniški muzej

- Dne 21.11.2022 sem odprl stalno razstavo tehniških eksponatov in projektov. Muzejska zbirka vključuje dokumente mojih zanimivih starih tehničnih predmetov ter izdelkov in novejše fotoreportaže iz o

bottom of page