top of page
  • Writer's pictureYoda

Yodin tehniški muzej

Updated: Dec 2, 2023

-

Dne 21.11.2022 sem odprl stalno razstavo tehniških eksponatov in projektov. Muzejska zbirka vključuje dokumente mojih zanimivih starih tehničnih predmetov ter izdelkov in novejše fotoreportaže iz obiska tovrstnih razstav, ali drugih zanimivih informacij, npr. powerpoint zbirke tehniških zanimivosti.

Nekateri moji projekti lahko služijo še danes in so podani v posodobljeni verziji. Zraven so dodani razpoložljivi dokumenti stare verzije kot zanimivost. Zanimivosti brez ohranjenih vzorcev, ali dokumentov so dodane zbirki eksponatov, kot besedilni opis z morebitnimi skicami po spominu.

Muzejski eksponati so načeloma razvrščeni kronološko. Začetki so pri osnovnošolskem ladijskem modelarstvu. Ampak podvigi so bili že predšolski. Spomnim se, da sem stenske ure 'popravil' z oljnim podmazovanjem. Potem so 1x dnevno kazale pravilno....Iz tistega obdobje je tudi babičin kavni mlin.

Moje prvo osnovnošolsko orodje je bil modelarski komplet loka z žagico, podstavek za žaganje in še nekaj ročnih pionirskih orodij zraven. Komplet mi je nabavil krušni dedek s katerim sva bila velika prijatelja. V osnovnošolsko obdobje sega tudi tehnično 'obvladanje' kolesa, ki sem ga dobil od staršev.

Zbirka tehniških zanimivosti v powerpoint predstavnosti je selekcija prejetih sporočil po e-mailu od raznih pošiljateljev, predvsem sodelavcev in prijateljev. Fotoreportaža mojega obiska Vojaškega muzeja v Pivki spada že v upokojensko obdobje za razliko powerpoint zbirke, ki datira v novejša službena leta.

Novi eksponati pa še prihajajo preko g-maila tudi po upokojitvi. Razen tega pa sem dočakal še možnost terenske fotoreportaže zanimivih artefaktov mizarske obrti. To me spominja na mizarsko delavnico babičinega najemodajalca, kjer sem kot otrok z zanimanjem opazoval delo in tudi sam marsikaj izdelal.

Naknadno v svojih PC dokumentnih zbirkah še vedno 'odkrijem' kaj zanimivega za virtualni muzej. Take artefakte je irelevantno časovno opredeljevati glede na prispetje informacije. Zato so dodani na koncu popisa linkov uvrščenih razstavnih eksponatov.


PPS: Avtomobili, Crvena zastava, Čemu služi, Discovery Flight, Prevodnica, Wow engineering

-

-

18 views0 comments

Recent Posts

See All

Anus larve

Kdaj, zakaj, zakaj ne in iz katerega anusa prilezejo 'anus ličinke', ki pohabijo neodvisne novinarje ? Lokalna specifika liberal-levakov pod kontrolo satan-globalistov - Larva v naslovu je lahko sopom

Entitete - antene

- Vse entitete lahko prevedemo na tehnično predstavitev s sevajočimi antenami. Tako je tudi človek antena, ki seva, oddaja in sprejema. Tako si lahko predstavljamo energijske in miselne vplive entitet

Daritev Satanove hostije in templji v Zokiblani

Hudičeva setev in žetev Urejena in lepo označena je nova romarska pot k Satanovemu svetišču s hostijo blagoslovljenih in stigmatiziranih vernikov kolektivnega zahoda sredi Zokiland Ljubljane. Šerif Ja

bottom of page