top of page
  • Writer's pictureYoda

Trans

Updated: Dec 13, 2020

Prebujanje višjedimenzionalne zavesti

-

Trans je človekovo stanje v katerem transcendira običajni nivo funkcioniranja fizično, psihično, mentalno in duhovno. Sestavni del preporoda je lahko tudi trans, lahko je to izkušnja pri meditaciji, molitvi, skupinsko ali individualno, poznajo ga šamani, mistiki in drugi ezoterični praktikanti. Globina, oziroma intenzivnost ter pojavni znaki so lahko kaj različni. V ozadju spremembe je začasno odprt dimenzionalni portal.

-

Tu želim zapisati svojo spontano izkušnjo, ki mi je bila dana veliko prej preden sem se aktivno in zavestno posvetil ezoterični praksi znotraj določene jahvićeve bratovščine. Ta izkušnja točno ustreza mojim principom in postopkom Psihomentalne kibernetike. To pomeni pomisliti na neko svoje stanje in ga s tem posledično udejaniti. Vendar imam tu problem razumeti notranji mehanizem, ki je trans proizvedel iz razloga ker sem o tem prej samo bral, da obstaja brez konkretnih opisov.

-

Torej je morda moj podzavestni ali 'nevemkateriže' del zavesti ustvaril stanje transa potem, ko sem bolj za šalo pomislil, da bi bilo dobro preklopiti na trans. Zakaj sem to pomislil ? S planinskim društvom takratne Iskre smo se nekega junija pred več desetletji lotili vspona na črnogorski Durmitor. Pot je bila strma in vsi smo sopihali, kot kovaški mehi, zato sem pomislil na trans, da bi bila hoja lahkotnejša.


In se je zgodil v naslednjih trenutkih s posledico, da sem imel občutek nastopanja v zelo upočasnjenem filmu z odsotnostjo realnih fizičnih zaznav. Tako je hoja postala lahka kot v sanjah, a nekaj mi je govorilo, da črpam energijo drugim pohodnikom. Tako v transu 'prisanjarim' na vrh in potem se iz nadaljevanja spomnim samo tega, da sem panično hlastal po hrani, da ne bi zmrznil.... Trans se je spontano - nekontrolirano 'vključil'in prav tako tudi 'izključil'. In to je problem pred katerim želim posvariti nadebudne eksperimentatorje. Čez čas se je stanje normaliziralo, ampak pred tem je bilo zaskrbljujoče......

-

Mnogo kasneje smo v vodeni skupini doživljali razne stopnje in vrste ekstaze, katarze, oziroma transcendentnih stanj. A te začasne transformacije naših stanj so bile proizvedene z usmerjeno in skupinsko vodeno ezoterično proceduro, največkrat dihalno, meditativno, molilno, manjkrat ritualno. In mnogi niso nikoli doživeli globje spremembe razen, da so morda zaspali in glasno smrčali v zabavo preostale 'bratovščine'.


Eno od mojih doživetij je bilo še posebej intenzivno v fizičnem pogledu. Telo mi je začelo vibrirati tako silovito, da nisem bil več siguren, če bom to vzdržal in prenesel. Torej je šlo za precej drugačno začasno transformacijo stanja, kot je bila tista na na Durmitorju. Domnevam, da se je zgodil dvig kundalini energije.


V tistih časih so bila pri meni običajna tudi razna videnja, naprimer svetlobnih križev modre, zlate in bele barve, dalo pa se je videti tudi jahvićev oranžen žarek s katerim je skaniral skupino. A ta stanja ne bi mogel pripisati kaki intenzivni transcendentalni izkušnji - transu. Videnje z notranjim vidom pač.


V tako začasno odstiranje drugih dimenzij lahko dodam še nekatere druge dogodke, ki se jih spomnim. Pri izvajanju kabalističnih tehnik z drevesom življenja in elementi sta se mi primerila 2 intenzivna doživljaja.

Enkrat sem se spontano znašel v stanju psihofizične percepcije z odsotnostjo fizične glave. Nekoliko grozljivo, toda zelo jasno sporočilo, da zavest ni pogojena z obstojem fizičnih možganov.

Drugič pa sem namerno 'eksperimentalno' vstopil v sefirot daat. Ta sefirot tudi sicer ni 'primeren' za take podvige. Doživel sem občutek popolne izgubljenosti v sivi megli in zaskrbljenosti kako izstopiti. Nekako sem bil vrnjen v normalno stanje.

Med popolnoma naključne in spontane dimenzijske prestope bi dodal: oranžno svetlobo v temi in pri zaprtih očeh, percepcijo, kot bi bil sam opazovalec iznad lastne glave, spremenjen potek časa v budnih sanjah in negotovost ločitve budnega ter sanjskega stanja.

V oranžni svetlobi je bil cel prostor skupaj s predmeti in zaskrbelo me je kako bom to 'ugasnil' da zaspim. Percepcija iznad glave se je pojavljala sočasno z običajno. Sanje so bile večplastne, zato nisem vedel pri kateri plasti je budno stanje. V domnevno budnem stanju pa je pri zaporednih bujenjih čas tekel inverzno.

Obstaja še precej drugih avdiovisuelnih dogodkov, ki jih ne morem pripisati običajni percepciji. Morda jih dodam naknadno kdaj drugič v komentar. Besedilo z vsemi bi bilo preobsežno, za selekcijo pa zberem voljo pri naslednjem editiranju. Za sedaj razkrijem, da ta seznam vključuje tudi in zlasti entitete....

-

Za zaključek bi vsekakor dal splošno svarilo pred nekontroliranim mentalnim povezovanjem z neznanimi pojmi, pa tudi z znanimi negativnostmi. Branje ezoterične literature ima lahko naprimer take neželjene posledice, da nekontrolirano odtavamo v nevarna astralna področja. Celo pri kabalističnih ritualih se lahko izgubimo v kakem sefirotu.


Zato ponavljam še enkrat svarilo pred nekontroliranimi začetniškimi ezoteričnimi izkušnjami. In kaj nam lahko pri tem pomaga ? Zavedanje, volja, čuječnost, kar pridobimo med drugim tudi z prakticiranjem Psihomentalne kibernetike. In ta bi bila nedorečena, če ne bi vključevala tudi in še zlasti Učenje dr. Grigorija Grabovoja za novo dobo.



Recent Posts

See All

Kako se umiriti

Umiritev in odrešitev imata različni izhodiščni stanji v nemiru ter v porazu - V stanju nemira, preganjavice, tesnobe, nezadovoljstva nimamo trezne presoje in sposobnosti ukrepati optimalno. Zato se m

Pohitritev osebne in kolektivne evolucije

- Psihomentalna kibernetika je namenjena osebnemu razvoju posameznikov. Evoluirana množica posameznikov vodi v kolektivno evolucijo. Zato je je pohitritev osebnega razvoja posameznikov nujna. Osebni i

Etika medosebne bioresonance

Spolna, psihična in mentalna komplementarnost lahko sprožijo spontano bioresonanco med dvema osebana nasprotnega spola, ki jo mnogi ne razumejo in še manj obvladajo. Razkrivamo poligamnost Narave in k

bottom of page